Royal Unibrew i Tivoli

Faxe, Royal Beer, Pepsi og Nikoline. Det er, hvad Tivolis gæster får hældt i glassene, når Royal Unibrew bliver leverandør til den danske forlystelsespark.

Royal Unibrew skal fra 2010 levere øl og sodavand til Tivoli.
Så i fremtiden bliver det Royal Beer, Pepsi, Faxe Kondi,
Heineken, Nikoline og Egekilde, som gæsterne i den gamle have
får hældt i glassene.
Lars Liebst, der er direktør i Tivoli siger, at man er glade
for aftalen. Royal Beer bliver samtidig sponsor for Fredagsrock
med næsten en halv million gæster til de omkring 20 koncerter
hver sommer. Aftalen betyder også, at Tivolis gæster vil komme
til at opleve blandt andet Champions League-kampe på Plænens
storskærme, modeevents og DJ-fester.
- Tivoli er et af Danmarks stærkeste brands, og det er derfor
et samarbejde, som vi er meget stolte af. Det giver os en helt
unik mulighed for at styrke vores mærker yderligere ikke blot i
Hovedstadsområdet, men i hele Danmark, da Tivoli jo er et
nationalklenodie, siger Hans Savonije, direktør for Nordeuropa,
Royal Unibrew.
Den nye sponsoraftale træder i kraft til foråret 2010 og er en
fem-årig aftale. Aftalen gælder ikke for Tivolis lejere og
forpagtere, der som altid selv kan vælge hvilke mærker, de har
på kortet, oplyser Tivoli.

/ritzau/


Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik

Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik