Amager-firma må ansætte tre: Sexlegetøj på abonnement hitter

Erotiske bokse med legetøj og lingeri er et hit under coronakrisen. Det har folkene bag L’Amourbox måtte sande. Efterspørgslen på deres produkter er steget med næsten 50 procent.

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. Det har folkene bag L’Amourbox om nogen mærket. For mens mange virksomheder er lukkede og medarbejderne sendt hjem, så løber folkene hos L’Amourbox på Islands Brygge ekstra hurtigt under coronakrisen. 

- Det er helt vildt. Efterspørgslen på vores bokse er steget med over 45 procent, siger Kristoffer Hjerrild, der er idemand bag konceptet. 

quote Vi har også oplevet en stigende interesse for vores bondage-boks, der er inspireret af Fifty Shades Of Grey. 

Kristoffer Hjerrild, administrerende direktør, L’Amourbox 

L’Amourbox kalder sig selv en romantisk medlemsklub. Når man er medlem, får man hver anden måned tilsendt en boks med legetøj og lingeri. Og det har der været stor interesse for under corona-lukningen. Det gælder specielt i København, hvor omsætningen er steget med hele 54 procent. 

Begynder eller bondage? 

Selvom L’Amourbox som udgangspunkt er en medlemsklub med abonnementsordning, så har Kristoffer Hjerrild og resten af holdet valgt at lave et særlig produkt i denne tid.

- Vi lavede en speciel boks på grund af corona. Vi har kaldt den begynder-boks, fortæller Kristoffer Hjerrild.

Og det skulle vise sig at være en god ide. Ud over den store efterspørgsel er det også væltet ind med positive tilkendegivelselser. Det er dog ikke kun den nye begynder-boks, der er i høj kurs hos virksomheden. 

- Vi har også oplevet en stigende interesse for vores bondage-boks, der er inspireret af Fifty Shades Of Grey, fortæller Kristoffer Hjerrild til TV 2 Lorry. 

quote Vi var ret bekymrede for, hvorvidt vores lager kunne følge med efterspørgslen.

Kristoffer Hjerrild, administrerende direktør, L’Amourbox 

Vidste ikke, om lageret holdt 

Selvom de fleste ville juble over en fordobling i efterspørgslen af ens produkt, så gav det plads til bekymring hos Kristoffer Hjerrild. Den stigende efterspørgsel kom nemlig samtidig med, at de oplevede store forsinkelser hos deres leverandøre. 

- Vi var ret bekymrede for, hvorvidt vores lager kunne følge med efterspørgslen, siger Kristoffer Hjerrild. 

Han fortæller dog, at de heldigvis har fået nye leverancer, og at det hele ser ud til at gå. Hos L’Amourbox  forventer de nemlig, at den store interesse fortsætter. 

- Jeg tror i hvert fald interessen fortsætter den næste måned. Men jeg tror også, at hele corona-situationen har skabt et holdningsskift. Folk har indset, at man sagtens kan lave ting sammen derhjemme, siger Kristoffer Hjerrild. 

quote Vi håber, vi er med til at gøre en forskel i denne her tid. Både fordi vi har haft muligheden for at ansætte tre nye, men også fordi vi håber, at de her bokse kan være med til at skabe glæde i de små hjem. 

Kristoffer Hjerrild, administrerende direktør, L’Amourbox 

Vil gøre en forskel 

Den store interesse i voksenlegetøj kommer under nogle ærelige omstændigheder. Til trods for det er glæden dog ikke til at tage fejl af. 

- Vi er vildt glade. Det er ingen hemmelighed, at vi hver dag kæmper for, at denne her virksomhed skal blive en succes, fortæller Kristoffer Hjerrild. 

Der er stor efterspørgsel på bokse med legetøj og lingeri. 
Der er stor efterspørgsel på bokse med legetøj og lingeri. 
Foto: L’Amourbox

Den store efterspørgsel har været medvirkende til, at virksomheden har fået tre nye ansatte. Og det glæder Kristoffer Hjerrild, der håber, at han er med til at gøre en forskel. 

- Vi håber, vi er med til at gøre en forskel i denne her tid. Både fordi vi har haft muligheden for at ansætte tre nye, men også fordi vi håber, at de her bokse kan være med til at skabe glæde i de små hjem. 


Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik

Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik