Lige nu er bus 6A, som kører tværs gennem København, ikke til at kende.
Den normalt gule busside er nemlig pakket ind i reklamefolie, som forestiller to udgaver af en kvinde.
Bagerst på bussen udgør de to baghjul et sæt rullende bryster. Forrest på bussen - hvor der kun er et hjul - er der kun ét bryst.
Bag den anderledes reklame står reklamebureauet MENSCH og Kræftens Bekæmpelse med kampagnen Støt Brysterne.
Her fortæller den ansvarlige Lotte Rask, at bussen er en frontløber for en kampagne, der snart ser dagens lys.
- Kampagnen opfordrer til at støtte de små, de store, de lange og de flade bryster, og sætter derfor fokus på at bryster er lige så forskellige som mennesker, men at ingen af dem skal have kræft, forklarer hun.
Budskabet passer fint ind i tiden, hvor der er fokus på, hvordan medier påvirker især kvinders selvværd.
I juni måned besluttede Københavns politikere blandt andet, at det skal undersøges, hvorvidt retoucherede modeller på reklamersøjler i bybilledet skal mærkes, så det bliver tydeligt, at der er tale om manipulerede billeder.
Har før gjort brug af bussen
Det er ikke første gang, at Støt Brysterne inddrager bussen.
Tilbage i 2011 var stopknapperne i en række af Arrivas buslinjer i København pakket ind i lyserødt.
Her lød budskabet: "Sig stop til brystkræft".
Netop bussen er nemlig et effektivt reklameværktøj, fordi den naturligt skaber masser af synlighed, mener Lotte Rask.
- Der er brug for fokus på brystkræftsagen. I Danmark får 1 ud af 9 kvinder brystkræft, og det er for mange, siger hun.
Denne gang har man faktisk fået bussens højre side stillet gratis til rådighed af Out Of Home Media, som er den virksomhed, der udbyder busreklame-pladsen.
- Reklamen her er en del af en konkurrence, som de har startet for at vise, hvordan man udnytter bussen kreativt. Og det synes vi virkelig at vores bureau MENSCH har lavet en stærk løsning på ved at udnytte hjulene, siger Lotte Rask
Bussen har før været pakket ind
Kræftens Bekæmpelse er ikke ene om at ane reklamemuligheder i byens offentlige transport.
I 2016 kårede den britiske avis The Daily Mirror en busreklame af SF til den bedste politiske kampagne før det amerikanske valg.
Dengang var det bus 1A, der forestillede præsident Donald Trump med rullende øjne på hjulkapslerne.
Også i 2017 forestillede bus 5A en fødende kvinde. Her udgjorde midterdørene kvindens underliv.
"Flere hænder på fødegangene", lød budskabet fra Jordemoderforeningen.
Hvorvidt kampagnerne har virket kan dog synes tvivlsomt. Mens man i USA har skiftet præsident, så kunne TV 2 Lorry i august 2018 berette, at ansatte på Herlev Hospitals fødegange har tisset i bukserne på grund af travlhed.