Foto: Søren Bidstrup - Scanpix

Internet-supermarked udvider sortimentet

Flere nonfood-produkter på Nemlig.coms virtuelle hylder.

De fleste af os ved godt, at man med få klik købe sine dagligvarer på nettet og få dem bragt direkte til døren. Men nu nemlig.com udvide sortimentet. Det skriver Børsen.dk. 

Men nu kan du også krydse af ved for eksempel kosmetik, bøger eller legetøj, som så bliver leveret sammen med dine madindkøb. Nemlig.com udvider nemlig sortimentet med en række nonfood-produkter. 

Læs også Loppe-supermarked udvider efter successtart

- Udvidelsen til nonfood er en del af vores treårige strategi, der bliver offentliggjort i slutningen af september, siger administrerende direktør i Nemlig.com, Stefan Plenge, til Børsen.

Nemlig.com blev stiftet i 2010 efter Stefan Plenge havde fået idéen på en rejse til New York.  

Læs også Hundredevis af dagligvarebutikker kan skifte navn