Roskilde-kampagne krænker Rolling Stones

Forretningerne i Roskilde fik pludselig travlt i går med at fjerne dele af det markedsføringsmateriale, som VisitRoskilde har produceret i forbindelse med Go Orange-kampagnen.

Det, der skulle væk, var T-shirts og klistermærker, som har båret Rolling Stones' legendariske lip and tongue-logo, som har fulgt »the greatest rock band of the world« i næsten 45 år, og som anses for at være en af musikbranchens stærkeste varemærker.

Men VisitRoskilde havde ikke sikret sig retten til at bruge logoet, og da Rolling Stones' pladeselskab hørte om det, fik VisitRoskilde besked på at fjerne det omgående. Det skriver DAGBLADET Roskilde.

- Vi har ikke været klar over, at det var et registreret varemærke, erkender Jens Müller, direktør i Erhvervsforum Roskilde, som driver VisitRoskilde.


Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik

Oversigt

Seneste nyt

    Overblik

    Overblik